2014年4月29日星期二

老實說我還是接受不了

今天少年更blog,是有關akb初日公演。我明白你這樣的一個初日標題,內容當然是要寫akb。所以,我好果斷地收完圖後就按下了交叉。成為akb的一員,昨天又是初日,你更blog不寫初日反而是有問題,但我總覺得,我飯了差不多一年,從來未睇過有一篇blog是完全無講過46啲嘢。作為一個46飯,我個人完全接受唔到。不過要係初日呢篇文入面講46又好似有啲離題,但我真係要啲時間適應。有時唔係話唔支持,只不過都唔好對我地啲飯咁殘忍先好架。我好于腐咁諗,千祈唔好忘記自己作為公式對手嘅身份。全世界都話你已經唔係嘅時候,你都唔好真係以為自己唔係。不過,可能只係我一個人咁諗,其他飯都可能好欣然接受都唔定。不過,咁樣真係無可避免地令我開始覺得你係屬於akb而唔係我地,尤其係見到你咁開心咁快同人地咁熟,而可憐嘅七瀨就一個人被遺忘了。今篇純粹有感而發,你見我係咁打口語你就知我真係有啲情緒失控啦。

5 則留言:

  1. 少年身份認同問題即將爆發(~_~)
    兼任這件事由頭到尾都係要飯的情感受罪的~
    以後當少年係個人藝員睇算了~_~

    回覆刪除
  2. >> 覺得怪怪的一定不只你一個……
    >> 就當少年去做臥底,收集資料再一舉擊殺!

    回覆刪除
  3. 生駒在akb的處境尚未知,但是就交換留學發表後,生駒在乃團一連串的發言或動作已經造成不小的影響,看她握手會的抽選狀況,難道生駒自己完全沒感覺嗎?
    慎思慎行吧!

    回覆刪除
  4. 雖然只能大致猜猜意思
    不過字裡行間感覺出來恨意滿滿....

    回覆刪除
  5. 兼任已成事實,難道要黑口黑面過去﹖只能笑著向前行吧。你不努力、不投入、不合群,那兼任的意義何在﹖AKB飯和TEAM B成員都對少年充滿善意,BLOG寫個感受表達感謝說得過去吧,AKB飯都那麼大方,乃飯卻不團結、黑少年......兼任是多一個身份,成員對兼任上不上心,看亞樹茶和小帥已是範本,個人是欣賞後者。再說,玲奈在BLOG也寫乃木坂,你們又會說她忘記自己身份,捨棄SKE嗎﹖都是兼任呀!只重視乃木坂的事而無視兼任的工作和沒有好的態度才是忘記自己的身份。玲奈和生駒,甚至由紀她們,兼任要練多好多舞和歌的,對她們說加油吧.

    回覆刪除